Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

GN-FAHRER.DE - Ihr Forum für Motorräder der GN-Baureihe aus dem Hause Suzuki.
Wenn es Sie direkt zu diesem Forum geführt hat, dann klicken Sie auf den Link, um den Rest von gn-fahrer.de kennen zu lernen.

UK Fahne Please click "Internes --> Hilfe zum Forum" to find an english translation of the forum interface.

Suzuki GN Fotoleiste

Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 9 Antworten
und wurde 463 mal aufgerufen
 Vorstellung
desguri Offline

Fußgänger

15.04.2006 15:03
hallo Antonio from Italy antworten

hello to all!
my name is Antonio, alive to Palermo in Italy!.
also I have suzuki gn 250 of 1992 with 41000 km. I have bought the small gn the past month... the previous owner did not use the motion give approximately 3 years and therefore I have had to make many jobs in order to improve it.
now the small gn is in optimal conditions.
I hope to soon put some photos on the situated one.
unfortunately I do not speak the German... but I would want to be a member of your beautiful forum.
hello
Antonio from Palermo
ps: I hope not to have mistaken section

hallo zu allen! mein Name ist Antonio, das nach Palermo in Italien! lebendig ist. auch ich habe suzukign 250 von 1992 mit 41000 Kilometern. Ich habe das kleine gn der letzte Monat gekauft..., das der vorhergehende Inhaber nicht das Bewegungsgeben ungefähr 3 Jahre verwendete und folglich habe ich viele Jobs zwecks es verbessern lassen gemußt. jetzt ist das kleine gn in den optimalen Bedingungen. Ich hoffe, einige Fotos auf aufgestellte bald zu setzen. leider spreche ich nicht das deutsche..., aber ich würde ein Mitglied Ihres schönen Forums sein wollen. hallo Antonio von der Hoffnung Palermos I, irrtümlichen Abschnitt nicht zu haben

rambowduck Offline

Moderator

15.04.2006 17:28
#2 RE: hallo Antonio from Italy antworten

howdie antonio
a big welcome and nice to have you here
even if this forum is mostly used by germans, we also have a member in holland, who is posting in english too.
if the english-speaken members are getting more,we probably have to think about an "english area"
greetings to palermo
andré

linzlover Offline

GNer

15.04.2006 21:33
#3 RE: hallo Antonio from Italy antworten

Hi Antonio!

I am the mod of this web-forum. Welcome here!

If you have any questions to me it is no problem to use the english language.

linzlover (a german living in austria)

BTW: In 2007 we will have a holiday ride to sicilia in summer. "WE" is my wife with daughter on GN250 and me with son on Bandit600. If you have any information for italian travellers...

Bambi Offline

sowas, wie Gott

16.04.2006 11:01
#4 RE: hallo Antonio from Italy antworten

Hello Antonio,
welcome to this forum! So we're getting more international ...
I wish you much fun with the bike and also with us. Do you understand the German language and just can't write and speak it?
Best regards, Bambi
Find me kindness, find me beauty, find me truth (Dreamtheater, Learning to live)

desguri Offline

Fußgänger

16.04.2006 11:16
#5 RE: hallo Antonio from Italy antworten

thanks to all!
you are much kind with me, unfortunately I do not speak the German and I don't know to write in German. i hope that we will be same the good friends.

for rambowduck: thanks for your availability!

for Linzlover: if I can I will be happy for helping you!

for bambi: thanks and I adore the dreamtheather!

dank alle! Sie sind mit mir viel freundlich, leider spreche ich nicht das Deutsche und ich weiß nicht, um auf Deutsch zu schreiben. ich hoffe, daß wir selben die guten Freunde sind. für rambowduck: Dank für Ihre Verwendbarkeit! für Linzlover: wenn ich kann, bin ich für das Helfen Sie glücklich! für bambi: Dank und ich verehren das dreamtheather!

Bambi Offline

sowas, wie Gott

16.04.2006 11:31
#6 RE: hallo Antonio from Italy antworten

Hello Antonio,
we do adore Dreamtheater, too. My wife Iris and me are members of the German Fan Club 'The Mirror'. There's a rather busy Fan Club, the 'Italian Dreamers' in Italy. While posting the reply to you and using my usual signum I thought about that ... You're even more welcome to me now!!!
Best regards, Bambi
Find me kindness, find me beauty, find me truth (Dreamtheater, Learning to live)

Frank Offline

will kein Gott werden

16.04.2006 20:22
#7 RE: hallo Antonio from Italy antworten

Welcome Antonio,
enjoy!

Marco Offline

Admin

16.04.2006 21:14
#8 RE: hallo Antonio from Italy antworten

Hi Antonio,

welcome to our community. I'm sure you are allowed to
ask your questions and give your answers in english language.
Feel free to do so. Have fun and tell your friends
about our website.

Bye
Marco

easy_doing Offline

GN-VIP

16.04.2006 23:34
#9 RE: hallo Antonio from Italy antworten

Hi Antonio,
no problem to use the english language.Ouite a few people here are pretty familiar to write and read in english.
Don't miss the other forum - -http://www.gn-fahrer.de- but almost the same people there, but more pictures.

Best regards to Italy -there where the best streets for motorbikes have been made.
Reinhold

Angefügte Bilder:
Aufgrund eingeschränkter Benutzerrechte werden nur die Namen der Dateianhänge angezeigt Jetzt anmelden!
 Kurven.jpg 
Marco Offline

Admin

25.04.2006 23:51
#10 RE: hallo Antonio from Italy antworten

In Antwort auf:
Don't miss the other forum - -http://www.gn-fahrer.de- ...

Reinhold, hassu was geraucht? Das hier *ist* gn-fahrer.de...

Marco
http://www.linktauschforum.de

howdie »»
 Sprung  

Arbeitsmarkt in Übersichten | Das ist doch alles Katzenkacke! | Linktauschforum | Auto Reise

disconnected GN Chat Mitglieder Online 2
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor